برگزاری دومین رویداد تعامل دانشگاه با صنعت

شنبه, 26 فروردین 02

برگزاری دومین رویداد تعامل دانشگاه با صنعت

مرکز نوآوری و شتابدهی کاوشان ناب هستی در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با صنعت و در راستای بهره گیری از ظرفیت های فرهیختگان و نخبگان دانشگاهی در ارائه ایده‌ها و راهکارهای نو، در روز دوشنبه مورخ هشتم  اسفند ماه سال1401 با همکاری دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به برگزاری دومین رویداد خود  با موضوع تعامل دانشگاه با صنعت باهدف  شناسایی ظرفیت و توانمندی های دانشگاه در ارتقاء صنعت نمود. 

در این رویداد که در سالن همایش مرکز همایش های شهدای دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار گردید مرکز نوآوری و شتابدهی کاوشان ناب هستی افتخار میزبانی بزرگوارانی همچون جناب آقای دکتر کوروش منتصر مدیر عامل گروه سرمایه گذاری غذایی هستی، جناب آقای دکتر ابراهیم زاده موسوی ریاست محترم دانشکدگان کشاورزی ومنابع طبیعی دانشگاه تهران،  مدیران عامل و کارشناسان شرکت های صنعت غذایی کوروش، فرآورده های لبنی پاکبان، دام و طیور کوروش و  توسعه صنعتی سرافراز پارس،  مدیران گروه  و اعضای هیات علمی گروه های کشاورزی و صنایع غذایی و دانشجویان دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی را داشت. 

 در آغاز این برنامه جناب آقای دکتر غفرانی مدیر عامل مرکز نوآوری و شتابدهی کاوشان ناب هستی ضمن خیرمقدم  به میهمانان به بیان اهم اهداف، مسئولیت ها  و چشم اندازهای مرکز کاوشان ناب هستی و نقش مراکز شتابدهی در بهبود همکاری‌های بین مراکز علمی و صنعتی پرداختند سپس آقای دکتر ابراهیم زاده موسوی به ایراد سخنانی در باب  اهمیت تعامل دانشگاه با صنعت و معرفی ظرفیت های دانشکدگان پرداختند. در این رویداد با توجه به  اهمیت ایجاد بستر مناسب در شکل گیری تعامل بین مراکز علمی و صنعتی، از مدیران عامل و کارشناسان شرکت های حاضر دعوت به عمل آمد تا به معرفی  حوزه فعالیت و محصولات تولیدی و چالش های شرکت  خود بپردازند. در ادامه برنامه نیز با توجه به هدف برگزاری رویداد در شناسایی ایده‌ها و محصولات نوآورانه در حوزه کشاورزی و صنایع تعدادی از اعضا هیات علمی حاضر در رویداد به بیان ایده ها وظرفیت های نوین پیشنهادی خود پرداختند. 

حسن ختام برنامه نیز امضای قرار داد تحقیقاتی- کاربردی با عنوان گ ارزیابی ارزش غذایی و اقتصادی کنجاله آفتابگردان برای جوجه های گوشتی بین شرکت صنعت غذایی کوروش و دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران بود.


کلیه حقوق این وب سایت متعلق به مرکز شتابدهی هستی می‌باشد.


طراحی شده توسط تیم نرم افزاری وب ایران